Gmail introduceert een krachtige tool voor het beheren van lidmaatschappen die het mogelijk maakt om één klik af te treden en hoofdweergave. De functie wordt uitgevoerd in fasen, verlichten doos toezicht, en toenemende druk op marketeers om te blijven leveren waardevolle inhoud.
Al uw lidmaatschap in één gebied.
Het bijgewerkte apparaat voegt een centrale locatie voor het beheer toe in plaats van de vorige optie voor één-klik-uitschrijven, die al aanwezig was. Je kunt zien hoeveel berichten je hebt ontvangen in de “Control abonnementen” zie in de afgelopen maanden. Een lijst van alle meest recente communicaties kan lijken wanneer u op een ontvanger klikt. U kunt zich onmiddellijk terugtrekken uit Gmail en het een afscheidsverzoek sturen namens de gebruiker met de klik op een knop.
Effecten op klanten en ondernemers
Deze verbetering geeft gebruikers meer controle en kwaliteit. Het maakt het moeilijker om relevante inhoud te bieden voor internet marketeers omdat het maakt overbodige e-mails gaan sneller onbeantwoord.  ,
levering en toepassing
Net onder “Spam” en “Trashbox” verschijnt de functie in de linkerhoek van het Gmail menu. De internetversie van Google begon uit te rollen vanaf 8 juli. Dit kan optreden op 14 juli in de Android-software, en op iOS op 21 juli. De uitrol is gefaseerd en geldt voor Google Workspace-gebruikers, Google Workspace-clients en persoonlijke Workspace-gebruikers in sommige landen.
Aankomst van postadministratie
Met deze nieuwe toepassing, Google voegt een nieuwe dimensie toe aan inboxbeheer, naast functies als AI-gecontroleerde organisatie en geautomatiseerde filters. Mensen hebben de hendel in hun eigen handen bij het terugsturen van e-mail overbelasting dankzij de “Beheren abonnementen” tool.